Thursday, March 29, 2018

Kebaikan Dan Kelebihan Skincare YOUTH Shaklee | farahnothman

Banyak sangat skincare dekat pasaran tetapi apa yang menjadikan skincare YOUTH sangat istimewa? Jom intai antara KEBAIKAN DAN KELEBIHAN SKINCARE YOUTH SHAKLEE.

Kebaikan Dan Kelebihan Skincare YOUTH Shaklee | farahnothman

Terdapat 6 item di dalam 1 set penuh skincare YOUTH iaitu terdiri daripada Cleanser, Moisturizer, Night cream, Toner, Serum, dan Radiance C+E. Di dalam setiap item ini terdapat YOUTH COMPLEX iaitu bahan utama yang digunakan bagi produk Youth.

KLIK SINI: 5 Bahan Utama Dan Kelebihan Skincare YOUTH

Antara kelebihan skincare YOUTH adalah;


1. Dikaji selama 8 tahun oleh saintis sebelum dipasarkan.
2. Diuji oleh pakar kulit dan pakar mata.
3. Tidak diuji keatas mana-mana haiwan. Hanya diuji ke atas manusia.
4. Bebas daripada 1500 bahan kimia berbahaya seperti Parabens, Mineral Oil, Merkuri dan lain-lain.
5. 100% Vegan. Hanya menggunakan bahan-bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan dan organik sahaja.
6. Cruelty-Free. Tiada kekejaman keatas haiwan. Bukan saja tidak diuji pada haiwan malah tidak munggunakan sebarang bahan daripada haiwan seperti madu.
7. Skincare petama di dunia yang menguji kulit pengguna menggunakan SKIN AGE INDEX.

Apa kebaikan skincare YOUTH boleh beri pada penggunanya pula?


Korang tau tak? 100% pengguna YOUTH mendapati kulit mereka bertambah baik daripada sebelum pakai skincare youth dan 2/3 daripada mereka mendapati kulit mereka menjadi muda 10tahun. Keputusan ini dilihat melalui ujian Skin Age Index. Perbezaan kulit sebelum dan selepas pakai skincare Youth.

Bahan-bahan yang digunakan di dalam produk YOUTH bukan sahaja membantu untuk menjaga kulit supaya menjadi lebih sihat malah ia juga menambah baik keadaan kulit yang teruk menjadi lebih baik. Bayangkan, bahan-bahan utama ini terdapat juga di dalam pencuci muka.

Jadi, masa korang cuci muka tu, ia bukan sekadar mencuci malah ia juga bantu untuk membaiki sel kulit dari dalam. Kebanyakkan pencuci muka di pasaran hanya bertindak sebagai agent mencuci tetapi shaklee mahu pastikan penggunakan mendapat kesan yang terbaik bermula daripada mencuci muka. Skincare YOUTH ini sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah kulit sensitif.



Whatsapp: 017-2802380
Facebook: Farah N Othman
Instagram: @fitnbeautybyfarah

0 orang.berbicara: